Vyšlo rozšíření Turnaj na Medvědí skále pro 1428: Shadows over Silesia

Urození pánové a dámy, stateční rytíři, drazí hosté… Je to tady! Česká husitská adventura jednoho vývojáře, 1428: Shadows over Silesia, se vrací s příběhovým rozšířením (DLC) Turnaj na Medvědí skále, které vyšlo v pondělí 11. listopadu 2024 na Steamu a GOGu (taky na Epicu, ten ale nevidomým hráčům nemůžu doporučit, protože je jako platforma komplet nepřístupný)!
Samozřejmě i na tvorbě rozšíření, hlavně na jeho plné přístupnosti pro nevidomé, jsem se velmi aktivně podílel, na rozdíl od základní hry tentokrát hned od začátku vývoje.
Pokud vám tedy nevadí, že si vyspoilujete příběh dopředu, podívejte se, jak se DLC hraje a především jak dobře je přístupné! Podařilo se nám tentokrát vymyslet podle mě skvělé řešení přístupnosti dokonce i pro dvě nové mechaniky, které ještě žádná jiná videohra nezpřístupňovala, a sice lukostřelbu a klání na koních.
Pokud se DLC nebo i celou hru chystáte sami hrát, pusťte si určitě i můj starší kompletní průchod základní hrou.
A především si připomeňte všechno důležité, co se o hře můžete přehledně a na jednom místě dozvědět z její stránky určené přímo nevidomým hráčům.
Pokud vás zajímá spíš autentický první dojem nevidomého hráče, který je sice zkušený pařan, ale DLC teď hraje úplně poprvé a doslova naslepo, vřele doporučuju skvělý let’s play z kanálu Matesův pohled.

Od Lukáš Hosnedl

Jsem zakladatelem a hlavním autorem tohoto webu. Světovou audioherní scénu sleduji aktivně od roku 2002, videoherní s přestávkami zhruba od roku 1996. Vyrůstal jsem na tržnicovém klonu legendární konzole NES (Nintendo Entertainment System). Už tehdy mě fascinovalo, že si můžu snadno zapamatovat, který zvuk (nezaměnitelné nostalgické osmibitové pípání) znamená kterou událost v herním světě, a podle toho reagovat. Tato fascinace mě neopustila dodnes. 😊 Moje konzolová cesta pokračovala přes krátká, ale osudová setkání se Segou MegaDrive 2, Segou Saturn a Nintendem GameCube až po všechny generace Sony PlayStationu (s výjimkou PS3, PSP a PS Vita) a prozatím končí u PS5. Vytvořit web a YouTube kanál o zkušenostech nevidomého hráče a zaplnit tak mezeru na české herní scéně bylo mým velkým snem už několik let. Proto věřím, že se i u nás najdou podobní nadšenci, jako jsem já, kteří tento projekt náležitě ocení. ❤ ☺ Víc se o mně dočtete v mém medailonku v projektu Théseus, který vám líp představí moji vážnější, pracovní polohu. Pokud vám ani to nestačí, napište mi. ☺️

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.