Let’s play The Vale: Shadow of the Crown

Vydejme se společně na cestu zrádným pětisetmílovým údolím, kde není všechno takové, jaké se zdá

Konečně je to tady, dočkali jste se, stejně jako já! 😁

Vítám vás u svého dlouho, až příliš dlouho, očekávaného a slibovaného let’s playe hry The Vale: Shadow of the Crown (stránka hry na Audiogames.net)!

Těm z vás, kteří snad dosud netuší, o co se jedná, doporučuji k přečtení zejména svůj starší souhrnný článek o této hře. V něm jsem sice primárně oznamoval datum vydání hry, které bylo 19. srpna 2021, ale uvádím v něm i všechny ostatní související informace, které byste mohli případně potřebovat o hře vědět, včetně odkazů na jednotlivé myslitelné platformy, kde si ji můžete pořídit. Pod výše uvedeným štítkem jsem také zveřejnil ještě starší článek, původně vydaný pro Vortex.cz, který sice vznikl už dlouho před vydáním hry, ale coby její stručný popis a představení je stále aktuální.

Čistě zvuková hra od kanadského studia Falling Squirrel je unikátní v tom, že necílí pouze na komunitu nevidomých hráčů, ale i na širokou hráčskou veřejnost. Tuto hru si podle zvuku zahrají všichni stejně, za rovných podmínek, ať už vidí, nebo ne. Stejně jako vývojáři doporučuji zavřít oči, nasadit si co možná nejkvalitnější stereo sluchátka a ponořit se do příběhu, připomínajícího snad jakousi interaktivní rozhlasovou hru, ale se souboji, které vám mohou dát pěkně zabrat, a dalšími prvky RPG, jako je uvážlivý nákup a volba vybavení vaší postavy, možnost volitelných vedlejších úkolů, průzkum prostředí a v neposlední řadě tři úrovně obtížnosti, od casual, která je určená hlavně těm, kdo si chtějí především užít příběh bez přílišné výzvy, až po hard, která je v tomto případě skutečně doslova a do písmene hard. Die hard! ☺

Hra vyšla jak pro PC s windows, tak pro konzole Xbox (včetně Series) od Microsoftu, a prodává se na všech dostupných platformách za 20 USD.

Dost už úvodních řečí! Pojďme se pustit do samotného let’s playe!

Od Lukáš Hosnedl

Jsem zakladatelem a hlavním autorem těchto stránek. Světovou audioherní scénu sleduji aktivně od roku 2002, tu videoherní pak s delšími či kratšími přestávkami zhruba od roku 1996. Vyrůstal jsem na tržnicovém klonu legendární konzole NES (Nintendo Entertainment System). Už tehdy mě fascinovalo, že si můžu snadno zapamatovat, který zvuk (nezaměnitelné nostalgické osmibitové pípání) znamená kterou událost v herním světě, a podle toho reagovat, a tato fascinace mě neopustila dodnes. Moje konzolová cesta poté pokračovala přes krátká, ale osudová setkání se Segou MegaDrive 2, Segou Saturn a Nintendem GameCube až po všechny generace Sony PlayStationu, s výjimkou PS3, a prozatím končí u současného PlayStationu 5. Vytvořit blog zabývající se zkušenostmi s hraním z pohledu nevidomého hráče a zaplnit tak mezeru na české herní scéně bylo mým velkým snem už několik let. Proto věřím, že se v naší zemi najde mnoho podobných nadšenců, jako jsem já, kteří tento projekt náležitě ocení. ❤ ☺

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka je chráněna pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a smluvní podmínky společnosti Google.